Informacje dla pacjenta, jego rodziny, opiekunów, bliskich.
- Informacji na temat funkcjonowania zakładu oraz sposobu i trybu kierowania pacjentów do zakładu udzielamy pod nr tel. 87 520 40 32 lub 87 520 22 08.
- Informacji na temat stanu zdrowia pacjenta udziela lekarz zakładu w dni powszednie w godzinach od godz. 12.00 do godz. 14.00, w sytuacjach pilnych codziennie lekarz dyżurny całodobowo. Informacji na temat stanu zdrowia pacjenta udziela się tylko osobom wskazanym przez pacjenta i udokumentowanym jego podpisem w dokumentacji podczas przyjęcia do zakładu lub w trakcie jego pobytu; lub opiekunowi faktycznemu; lub opiekunowi prawnemu, kuratorowi wyznaczonemu przez właściwy sąd.
- Wszelkie skargi, uwagi, wnioski można składać pisemnie na adres zakładu, e-mailem, fax-em lub ustnie, osobiście lub telefonicznie do dyrektora zakładu lub innych właściwych urzędów. Książka skarg i wniosków znajduje się w sekretariacie zakładu .
- Odwiedziny pacjentów odbywają się codziennie w godzinach 9.00 – 19.00. Możliwe jest czuwanie rodziny lub osób bliskich przy pacjencie całą dobę, po wcześniejszym uzgodnieniu z pielęgniarką dyżurną.
- Msza św. w kaplicy zakładu odbywa się w każdą niedzielę i święta o godz. 14.00.
- Posiłki rozdawane są w następujących godzinach:
- śniadanie o godz. 8.00,
- obiad o godz. 13.00,
- kolacja o godz. 17.00.
7. Przynoszone dla pacjentów produkty spożywcze o krótkim okresie przydatności do spożycia, oraz takie, które wymagają przechowywania w lodówce prosimy przekazywać personelowi obecnemu na dyżurze. Produkty są opisane imieniem i nazwiskiem pacjenta, przechowywane w lodówce i udostępniane pacjentowi do spożycia w odpowiednim czasie i ilości.
8. Zakład nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przy pacjencie, dlatego prosimy aby pacjenci nie zabierali ze sobą biżuterii i drogocennych przedmiotów.